Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Glad vs Ledsen

Av Annelie - 22 januari 2009 18:45

Hej alla glada där ute i internetdjungeln!jag ber så mycket om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande men det har varit rätt så mycket här hemma och på jobbet så jag har knappt orkat med mig själv....*visserligen gör man ändå aldrig det men dock..*L*L ' Idag har jag ringt ett samtal och pratat med en människa om vissa saker som gäller en närstående till oss. Tyvärr inga roliga saker men mycket behövliga. Jag hade en stor klump i magen och mådde jättedåligt och visste knappt om jag skulle tordas framföra det. Men tack gode gud så gick det bra!!! Människan i frågan tog det bra och förstod vad jag ville och mötte mig halvvägs i våran konversation. Jag måste medge att det trodde jag faktiskt inte...*TACK VÄNNEN!!*Så nu får jag hålla alla tummarna att detta som vi pratat om kommer att följas och att det hela kommer att bli toppen för den personen som det hela gäller...Vi har dock en lång väg att vandra, många uppförsbackar men lika många fallgropar, innan vi ser ngt resultat men skam den som ger sig!!! Jag nämner inga namn för jag vill inte peka ut ngn men jag var bara tvungen att på ngt sätt lätta mitt hjärta om ni förstår. Även om det jag skriver verkar vara en jäkla massa galamatias...*ler*Det var nog det som har tyngt mig mest den här veckan, det har varit många samtal hit och dit, möten med olika personer så att jag känner mig snart gråhårig.Det är för väl att coop forum har en massa hårfärger till försäljning. Då har man en möjlighet att dölja det ofrånkomliga...*ler*Det roliga idag!!!Min "lover" min "nya man" har kommit tillbaka!! Han som jag ingått tvegifte med!!!...*skratt*OCH hör och häpna, det är MIN man som har köpt "han" ....*skratt* Det är då tur att han inte är svartsjuk...*skratt*Här är han:

Fast den är Orange!!!Jag har redan legat på den i nästan en timme!! Så skönt!!! Jag har verkligen längtat efter det här.Nu ligger faktiskt min man på den åxå.Som det verkar just nu så sover han snart*L*Tack syster för att du fixade mattan snabbt åt lilla jag!!! Många kramizar ENDAST till dig idag...*ler*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 24 december 2013 11:29

Julminnen är något man skapar genom traditioner, vad man har upplevt från det man är liten och hela vägen upp till sitt vuxna liv. Jag har många fina mina minnen som jag bär med mig, med mina fina farföräldrar... Tyvärr tog den tiden slut, så gjo...

Av Annelie - 6 december 2013 23:57

Miss me... eller den jag var på väg att "bli"...*suck* Hatar sjukdomar, besvär.. för tid för träning.. det har jag!       I juni är dessa tagna... i år.. hade juh på börjat ngt.. en bit på väg! Fasiken de kan man inte tro när man ser mig nu,...

Av Annelie - 6 december 2013 20:50

En vanlig hemmakväll hemma hos Öbergs... Tv:n med förstärkare å hela kittet går på högsta volym, finalen Idol, japp den ska både se och icke förglömmas, höras.. Mitt i allt får min man ett sms. -Happ bäst å klä på sig säger mannen och drar på s...

Av Annelie - 6 december 2013 08:18

Ja! Ingen försovning idag    Fast jag undrar om lillan och mannen var lite skeptiska ändå? De ställde larmet på lillans mobil igår kväll så att det inte skulle bli samma sak idag, vilket blev en riktig mysmorgon med julkalendern *som vi missat ...

Av Annelie - 5 december 2013 09:34

... eller så inte! Vaknade med ett ryck när jag hör min mans röst i hallen.. Shit! tänkte jag.. Vad tusan är klockan? Tittade lite snabbt å insåg till min fasa att den var 8! Å lillan som har idrott på morgonen och bör vara omklädd och klar...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards