Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Annelie - 12 januari 2009 20:45

Så är det! Min arbetskollega har pratat gott om denna författare och att dessa tre böcker han hann skriva är sååååååååååå bra!Så igår kväll kände jag det där suget efter att läsa ngn bra bok, så jag sms:ade min kollega om hon eventuellt hade första boken.Dessvärre fick jag inget svar, men i dag på jobbet så berättade hon att hennes syster äger första boken och hennes mamma den andra....Så kort och gott så fick jag låna boken idag av hennes syster...Jag har redan hunnit läsa ca 100 sidor och den är sååååååååååååå bra!!!! Ja ni kanske förstår så kommer jag kanske inte uppdatera bloggen så ofta, kommer nog sitta med näsan i boken till sista sidan är läst *ler*OCH VICKEN TUR att
Jag har mina glasögon;)
Och som tur är hinner jag nog läsa ut den innan den kommer på bio, jag tror det var nu i februari som filmen kommer.Nu ska jag tbx till boken!Bye!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards