Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Annelie - 4 januari 2009 17:30

En vanlig söndag efter en lördag, gu va roligt!!!*L*Nä nu är dagarna räknade tills man ska börja om att jobba, har varit och är fortfarande grymt härligt att fått ha den här möjligheten att vara ledig så pass länge.Nästa sväng blir inte förräns till sommaren, som känns rätt så långt bort just nu i kylan.Igår var det lördag! Min man tyckte jag skulle ringa en vän och dra mig ut en sväng. Jag kan säga att jag var inte så svårflirtad*ler*Jag ringde min Malin som inte heller var så svårflirtad, så sagt och gjort så blev det en snabbdusch och lite kläder med tillbehör!För när min man kom på denna briljanta ide så var klockan redan vid 22!Så det var att skynda på lite:)Tur att min snälla bror oftast e nykter så han var så himla go och ställde upp med att köra mig till Malin och sen oss brudar ut på krogen.OCH vilken besvikelse, det var ett ställe som hade bra med folk och där var åldern så pass låg att vi kände oss verkligen som gamla damer. *fast vi var absolut snyggast * haha!Där vi brukar gå in var det INGEN som var där, och när vi beslutade oss för att dra oss hemåt gick vi förbi där ytterligare en sväng, utifall att det hade blivit lite mera folk, men icke det inte:(Nåja, jag ringde min snälla bror som så snällt hämtade upp oss och körde oss hem.Förmodligen så sparar sig säkert alla sig till imorgon, trettondagsafton. Då brukar det vara en rackarns massa folk ute, men inte vi inte...vi ska vara hemma och känna lugnet.Idag har vi varit och hämta barnen hos deras pappa. Var helt ok, fick en massa bröd som inte rymdes i frysen....*suck* SÅ det blir vår nästa investering i det här hushållet. Frysen är INTE i OK skick....Fast tack så mycket för brödet *du vet vem du är*...*ler*Så nu är allt som vanligt här hemma! Barnen är här så livat i luckan e det igen! Precis som det ska vara...*ler*Imorgon ska jag till sjukgymnasten, har fått ordinerat att jag ska ta tabletter mot värken var 4:e timme och det fungerar helt ok, när jag tar dem.Tog dem inte igår på hela dagen genom att jag skulle ta en liten hutt, vilket jag kände av rätt så mycket nu på morgonen när jag vaknade.Min man kunde inte ens hjälpa mig upp ur sängen, jag hade så himskandes ont så det blev bara tio gånger värre när han rörde i mig:(Till slut rullade jag mig ur sängen, tog lite starkare tabletter, gick i duschen och duschade VARMT! DÅ äntligen började släppa lite, så nu, just nu på kvällskvisten mår jag rätt ok.Negativt med det hela att min mage mår inte så bra av tabletterna, vilket har gjort att jag har så mycket magknip, så det är som att välja mellan pest el kolera, man vill inte ha ngt av det men tyvärr måste man välja ett...*suck*I övrigt så mår jag KANON!!! SÅ kramiz på er därute!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards