Direktlänk till inlägg 27 november 2010

Julklappar, glögg och feber

Av Annelie - 27 november 2010 21:14

Då har man varit och handlat de första julklapparna  

Lillan var bjuden på kalas på Nimbys värld, så jag och mannen passade på att shoppa lite, blev till och med nått paket till de äldre barnen fast vi har sagt att de har fått klart...men jag kunde inte låta bli, var så "bra" pris så jag bara köpte...*skratt*


Nåja, vi var på elgiganten åxå, kikade på nya trådlösa telefoner, hittade en modell vi gillade till bra pris, men med vår vanliga otur så var den slut  

Väl hemma så hamnade jag på deras hemsida, och nu har jag beställt dem! så här ser de ut:

Panasonic KX-TG8512 Dect-telefon Duo

Sen loggade jag in på telias sidor och har nu även fixat så vi har nummerpresentation, så nu ser vi vem som ringer!!!   


Kvällen har därefter varit lugn, orkar ingenting, tog mig i kragen och hängde upp dessa julgardiner, och hängt tvätt...sen var jag alldeles svettig och mådde illa.

Har tagit feber och lyckliga jag har 38 grader *suck*

Jag myser på med tända ljus och avsmakar lite alterdalens glögg i rabarber och blåbärsmak, mycket goda, dock alkoholfria, måste juh kunna ta en liten tablett.

Mitt pluggande som jag tänkte färdigställa idag, ja, det blir inte...om jag orkar så MÅSTE jag göra det imorgon, på måndag är det Luleå för de sista dagarna i utbildningen.


Kram från en trött liten jag...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 24 december 2013 11:29

Julminnen är något man skapar genom traditioner, vad man har upplevt från det man är liten och hela vägen upp till sitt vuxna liv. Jag har många fina mina minnen som jag bär med mig, med mina fina farföräldrar... Tyvärr tog den tiden slut, så gjo...

Av Annelie - 6 december 2013 23:57

Miss me... eller den jag var på väg att "bli"...*suck* Hatar sjukdomar, besvär.. för tid för träning.. det har jag!       I juni är dessa tagna... i år.. hade juh på börjat ngt.. en bit på väg! Fasiken de kan man inte tro när man ser mig nu,...

Av Annelie - 6 december 2013 20:50

En vanlig hemmakväll hemma hos Öbergs... Tv:n med förstärkare å hela kittet går på högsta volym, finalen Idol, japp den ska både se och icke förglömmas, höras.. Mitt i allt får min man ett sms. -Happ bäst å klä på sig säger mannen och drar på s...

Av Annelie - 6 december 2013 08:18

Ja! Ingen försovning idag    Fast jag undrar om lillan och mannen var lite skeptiska ändå? De ställde larmet på lillans mobil igår kväll så att det inte skulle bli samma sak idag, vilket blev en riktig mysmorgon med julkalendern *som vi missat ...

Av Annelie - 5 december 2013 09:34

... eller så inte! Vaknade med ett ryck när jag hör min mans röst i hallen.. Shit! tänkte jag.. Vad tusan är klockan? Tittade lite snabbt å insåg till min fasa att den var 8! Å lillan som har idrott på morgonen och bör vara omklädd och klar...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards